Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί πρέπει να αποδεχθώ το cookie σας;

“Cookie” ονομάζουμε ένα μικρό αρχείο πληροφοριών το οποίο αποστέλλεται στην συσκευή σας όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα και επιτρέπει την αναγνώριση της συσκευής σας σε μελλοντικές επισκέψεις. Αυτά τα αρχεία έχουν διάφορες ιδιότητες. Μερικές από αυτές είναι για παράδειγμα η δυνατότητα να θυμούνται τις προτιμήσεις σας και τα στοιχεία που έχετε επιλέξει. Έτσι βελτιώνουν την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα και προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι οι προσφορές που βλέπετε διαδικτυακά ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά σας. Cookies χρησιμοποιούν όλες οι ιστοσελίδες που επισκέπτεστε, όπως για παράδειγμα το Facebook ή το “Twitter”.

Μπορείτε να διαγράψετε τα ”Cookies” σας, μπορείτε να το κάνετε από το πρόγραμμα περιήγησής σας.

Πώς κάνω τις αγορές μου στο Meliory;

Στo Meliory.gr μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το κεντρικό μενού. Πλοηγηθείτε στις κατηγορίες – υποκατηγορίες από την αρχική σελίδα μας. Τοποθετώντας τον κέρσορα του ποντικιού σας πάνω σε μια κατηγορία, θα δείτε ότι εμφανίζονται και οι υποκατηγορίες της. Έτσι μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που περιέχει. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση του Meliory.gr για να ψάξετε προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για να πληρώσετε την παραγγελία σας.

  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro (εκτός της Εθνικής), American Express, Diners.
  • Με αντικαταβολή.
  • Με το λογαριασμό σας PayPal.
  • Με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Viva Payments. Η Viva Paymentsέχει λάβει πιστοποίηση PCI-DSS, και εφαρμόζει την προβλεπόμενη πολιτική ασφάλειας η οποία αξιολογείται με συνεχόμενους ελέγχους από πιστοποιημένο security auditor.
Η Viva Payments δεν τηρεί δεδομένα πιστωτικών καρτών πελατών στα συστήματά της. Όλα τα δεδομένα μεταδίδονται κρυπτογραφημένα στις συνεργαζόμενες Τράπεζες. Τα προσωπικά και απόρρητα δεδομένα των πελατών της Viva Payments είναι αποθηκευμένα μόνο σε κρυπτογραφημένη μορφή στα συστήματα της Viva Payments, χωρίς άμεση σύνδεση με το διαδίκτυο.

Η παράδοση της παραγγελίας μου, μπορεί να γίνει στον χώρο εργασίας μου;

Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας στην διεύθυνση που θα μας υποδείξετε. Αν αποφασίσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας στον χώρο εργασίας σας, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να την παραλάβει.

Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε;

Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται Δευτέρα με Παρασκευή από τις 9 έως 5. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες.

Τι κάνω αν απουσιάζω κατά τον χρόνο της παράδοσης;

Ο διανομέας θα αφήσει μια κάρτα που θα έχει τα στοιχεία που χρειάζεστε, ώστε να επικοινωνήσετε μαζί του για να παραλάβετε το δέμα σας.

Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση μιας παραγγελίας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Meliory;

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας για να μας ενημερώσετε για το θέμα που σας απασχολεί. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 213 0056 522.

Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Μέχρι η παραγγελία σας να φύγει από την αποθήκη του Meliory.gr, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε. Λάβετε υπόψη όμως, ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση στην παραλαβή της παραγγελίας σας. Εάν όμως έχει ολοκληρωθεί και έχει φύγει από την αποθήκη, δεν θα είμαστε σε θέση να τροποποιήσουμε την παραγγελία. Όπως επίσης, δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε την παράδοση και τη μέθοδο πληρωμής της.

Μπορώ να τροποποιήσω τη διεύθυνση της αποστολής μου;

Για τη δική σας ασφάλειά, από τη στιγμή που καταχωρηθεί η παραγγελία σας δεν αλλάζουμε τη διεύθυνση παράδοσης.

Παράδοση σε ταχυδρομική θυρίδα γίνεται;

Παραδόσεις σε ταχυδρομική θυρίδα δεν πραγματοποιούνται.

Πώς βρίσκω συγκεκριμένα προϊόντα ή τις προσφορές σας;

Καθημερινά, το κατάστημα του Meliory.gr ενημερώνεται με δεκάδες προσφορές που συγκεντρώνουμε για εσάς. Ο πιο εύκολος τρόπος για να δείτε όλες τις προσφορές μας, είναι να επιλέξετε το κουμπί “Προσφορές” από το κεντρικό μας μενού στο πάνω μέρος της οθόνης σας.

Εκεί θα βρείτε συγκεντρωμένες προσφορές από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας.

Αν ψάχνετε συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση του Meliory.gr στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας μας.

Το προϊόν έχει εξαντληθεί. Πότε θα είναι και πάλι διαθέσιμο;

Προσπαθούμε πάντα τα προϊόντα μας να είναι διαθέσιμα. Παρόλλα αυτά, μπορεί κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί. Σε αυτήν την περίπτωση καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να έχουμε το προϊόν το συντομότερο δυνατόν.

Πότε γίνεται η χρέωση στον λογαριασμό μου;

Αν η κάρτα σας έχει εγκριθεί, θα χρεωθεί άμεσα στο τέλος της παραγγελίας σας και θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Αν η κάρτα σας δεν έχει εγκριθεί, δεν θα χρεωθεί και θα ενημερωθείτε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας. Ακόμη και αν η πληρωμή σας δεν έχει εγκριθεί, ορισμένες τράπεζες ή εκδότες καρτών διατηρούν το ποσό σε μια ενδιάμεση πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι για ένα σύντομο χρονικό διάστημα το ποσό αυτό δε θα είναι διαθέσιμο σε εσάς.

Επίσης, αν κάνετε αγορές μέσω Paypal η χρέωση είναι άμεση εφόσον έχει χρήματα ο εν λόγω λογαριασμός. Αν έχετε επιλέξει να πληρώσετε μέσω τραπεζικής κατάθεσης τότε ισχύουν οι χρόνοι που έχουν οριστεί από το διατραπεζικό σύστημα πληρωμών. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω αντικαταβολής τότε πληρώνετε με την παραλαβή.

Πώς ακυρώνω την παραγγελία μου;

Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα από την ιστοσελίδα μας. Σε περίπτωση που έχετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Λείπει ένα από τα προϊόντα που παράγγειλα. Τι κάνω;

Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Επίσης, παρακαλούμε να έχετε τα παρακάτω στοιχεία διαθέσιμα: Τον αριθμό παραγγελίας σας. Τα στοιχεία του λογαριασμού σας στο Meliory.gr. Την αξία της παραγγελίας σας. Τα στοιχεία πληρωμής της παραγγελίας σας

Ένα προϊόν καταστράφηκε κατά την μεταφορά. Τι κάνω;

Αν καταστράφηκε κατά την αποστολή προς εσάς ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα. Θα χρειαστεί να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος. Επίσης, περιγράψτε την βλάβη. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα και θα σας στείλουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα το αντίστοιχο προϊόν αντικατάστασης, με δική μας επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής.

Δεν μπορώ να μπω στον ιστότοπό σας. Τι κάνω

Σας προτείνουμε να ελέγξτε αν έχετε εγκαταστήσει τις τελευταίες ενημερώσεις και αναβαθμίσεις για το λειτουργικό σας σύστημα. (π.χ. Windows, OSX, κ.λπ.). Ελέγξτε αν ο περιηγητής σας είναι ενημερωμένος στην τελευταία του έκδοση. (Internet Explorer 7, Firefox, Chrome, Slimjet, Comodo, Opera, Safari κτλ). Ελέγξτε ότι η η διεύθυνση (URL) που πληκτρολογείτε έχει γραφτεί σωστά. Ελέγξτε το σύστημά σας ότι δεν είναι μολυσμένο από ιούς ή κακόβουλο λογισμικό. Τέλος, αν τα έχετε κάνει όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, δημιουργήστε ένα στιγμιότυπο (print screen) της οθόνης σας με το μήνυμα σφάλματος που εμφανίζεται.

Δεν γίνεται δεκτή η πληρωμή μου. Τι κάνω τώρα;

Ελέγξτε τα στοιχεία της κάρτας με την οποία πληρώσατε. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες που καταχωρήσατε είναι σωστές, Για παράδειγμα, ο αριθμός της κάρτας σας, η ημερομηνία λήξης ή ο μυστικός τριψήφιος κωδικός ασφαλείας (CSV) στο πίσω μέρος της κάρτας σας.

Απευθυνθείτε στον εκδότη της κάρτας σας ή στην υπηρεσία Paypal για τον λόγο για τον οποίο μπορεί να έχει ακυρώσει την πληρωμή σας. Σε περίπτωση που έχετε κάνει όλα τα προηγούμενα βήματα και η πληρωμή δεν πραγματοποιήθηκε, δοκιμάστε να πληρώσετε με άλλη κάρτα ή επιλέξτε άλλο τρόπο πληρωμής. Για παράδειγμα, με αντικαταβολή.

Εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα σχετικά με την πληρωμή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου. Τι κάνω;

Εάν η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ο κωδικός πρόσβασής σας δεν αναγνωρίζεται, ελέγξτε αν έχετε χρησιμοποιήσει την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας σε εμάς. Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό πρόσβασής σας, παρακαλούμε εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου στο παράθυρο διαλόγου «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» . Έτσι, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με οδηγίες πως να δημιουργήσετε νέο κωδικό. Αν μετά από αυτό εξακολουθείτε να έχετε προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Εξαφανίστηκαν προϊόντα που είχα στο καλάθι μου.

Κάθε προϊόν που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας, διατηρείται σε αυτό για επτά (7) ημέρες. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, προσπαθήστε να διαγράψετε τα “cookies” στον περιηγητή διαδικτύου σας.

Δεν λαμβάνω τα ενημερωτικά e-mails ή τα newsletters σας. Τι κάνω;

Δείτε μήπως το email ή τα newsletters μας έχουν βρεθεί στον φάκελο ανεπιθύμητων “spam”. Αν το έχετε ήδη ελέγξει, παρακαλώ καλέστε μας στο 213 0056 522